25 maja 2015

Zabiegać o przedstawicieli pokolenia Y albo Z? Egoistów, dla których wymiar prestiżowy tego, co robią, jest ważniejszy niż zaangażowanie czy lojalność? Na szczęście dla nich, a nieszczęście dla rynku pracy, to właśnie oni, jako bezbłędnie rozumiejący wirtualną rzeczywistość i rządzące nią prawa, będą wchodzić w skład każdej firmy chcącej NADĄŻAĆ. Nadążać za nowymi rozwiązaniami, ciągle zmieniającym się językiem komunikacji.

więcej

19 maja 2015

Warsztat prezentujący rozwiązania dot. budowania zaangażowania pracowników i tworzenia efektywnych zespołów.

więcej

19 maja 2015

Środek ciężkości rynku pracy w najbliższych latach będzie przesuwał się w kierunku pracy projektowej.

więcej

19 maja 2015

Znane powiedzenie "Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, zajdziesz gdzie indziej" zwraca uwagę na to, jak ważne jest wyznaczenie sobie celów i działanie według wyznaczonego planu.

więcej

19 maja 2015

Poszukując dojrzałych pracowników sprawdzamy i liczymy na wiedzę, ważne są umiejętności – co oczywiste. Raczej sprawdzamy lub powinniśmy mieć na uwadze wpływ (IMPACT) tej osoby na środowisko zawodowe. Ale czy sprawdzamy potrzeby i wartości? Powinniśmy! w okolicach 40 roku życia to niezwykle istotny czynnik zadowolenia z pracy , życia i poczucia samospełnienia.

więcej

13 maja 2015

Shell Polska to pracodawca, którego pomimo ciągłych zmian strukturalnych kochają pracownicy, co zostało potwierdzone wielokrotnymi wysokimi wynikami badań satysfakcji pracowników.

więcej

13 maja 2015

Decyzja o inwestowaniu w rozwój pracowników wymaga refleksji i oceny oraz świadomego dopasowania firmy do takich działań. Z doświadczeń firm MSP wynika, że inwestycje w rozwój pracowniczy wiążą się nie tylko z kosztami samego udziału pracowników w różnych formach rozwojowych ale wiążą się też z kosztami braku obecności tychże w miejscu pracy.

więcej